Volat můžete denně od 9:00 do 18:00

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

Smluvní podmínky

1. Tyto podmínky upravují vzájemné smluvní vztahy mezi provozovatelem ubytovacího zařízení "Chata Čtyři roční období" (dále jen "zařízení") a zákazníkem tohoto zařízení. Zákazníkem se v těchto podmínkách rozumí každá osoba ze skupiny ubytovaných přítomná v zařízení v průběhu sjednaného termínu.

2. Provozovatel přijímá objednávky od zákazníků telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu či kontaktního formuláře. V každém případě je však požadována řádně vyplněná písemná objednávka, jejímž odesláním zákazník potvrzuje zájem o určitý termín, a dále že se seznámil s všeobecnými a storno podmínkami a ubytovacím a provozním řádem.

3. Provozovatel na základě této písemné objednávky potvrzuje zákazníkovi termín vystavením zálohové faktury ve prospěch účtu 43-6684000227/0100 ve výši 50 % celkové ceny pobytu se splatností 3 dnů. Po dobu splatnosti je zákazníkovi požadovaný termín rezervován. Pokud není platba zálohové faktury připsána na níže uvedený účet provozovatele v době splatnosti, může být zařízení v daném termínu dále nabízeno jiným zákazníkům.

4. Smluvní vztah mezi provozovatelem a zákazníkem vzniká po připsání zálohové platby uhrazené v době splatnosti na účet provozovatele. Zbylá část celkové ceny pobytu musí být připsána na účet provozovatele nejpozději v den nástupu k pobytu.

5. Smluvní vztah vzniká také v případě, že je rezervace učiněna 3 a méně dnů před požadovaným datem nástupu, a to úhradou celé částky připsáním na účet provozovatele nejpozději v den nástupu k pobytu.

6. Za smluvní závazky dalších osob ve skupině odpovídá zákazník, který odeslal objednávku (dále jen "kontaktní osoba"). Kontaktní osoba za skupinu do objednávky uvádí své jméno a příjmení, adresu pobytu, datum nástupu a ukončení pobytu, počet dospělých osob a počet dětí včetně jejich věku.

Cenová ujednání

7. Ceny za pobyt jsou uvedeny včetně DPH a jsou k nahlédnutí na webových stránkách

www.chatactyrirocniobdobi.cz

8. Spotřeba vody a elektrické energie, která se dá klasifikovat jako běžná spotřeba domácnosti, je již zahrnuta v ceně. V případě opravdu nadstandardního odběru bude na konci pobytu odečteno z kauce 8 Kč / kWh. Vymáhání tohoto bodu bude pouze v krajních případech.

9. Zařízení se pronajímá jako celek; naplnění ubytovací kapacity (tj. max 12 osob) není podmínkou, cena se však hradí vždy za celý objekt. Jednotlivé pokoje si pronajmout nelze.

10. Minimální délka pobytu je o víkendu 2 noci a mimo víkend 3 noci. U prodloužených víkendů s dnem volna připadajícím na pátek nebo pondělí je minimální délka pobytu 3 noci. Délka pobytu u velikonočního, vánočního a silvestrovského pobytu je stanovena dle kalendáře na webových stránkách.

11. Při nástupu k pobytu zákazník skládá k rukám provozovatele vratnou kauci ve výši 5.000 Kč pro krytí případných škod na majetku způsobených během pobytu. Cizí státní příslušníci skládají kauci ve výši 10.000 Kč nebo €400. Vratná kauce pro silvestrovský pobyt činí 10.000 Kč.

Storno podmínky

12. Zákazník může svou rezervaci zrušit, a to písemným odstoupením od rezervace. Provozovatel je povinen zákazníka o přijetí storna písemně vyrozumět. Rozhodné je datum podacího razítka na doporučeném dopisu nebo den přijetí e-mailu.

13. Provozovatel stanovuje v případě zrušení rezervace následující storno poplatky, které se odvozují od výše zaplacené zálohy:

                                      • 31 a více dnů před nástupem k pobytu - bez poplatku

                                      • 15 - 30 dní před nástupem k pobytu - 50 % z výše zálohové platby

                                      • 0 - 14 dní před nástupem k pobytu - 100 % z výše zálohové platby

14. Pokud zákazník nenastoupí k pobytu do 24 hodin od objednaného termínu, stanovuje provozovatel rovněž storno poplatek ve výši 100 % z výše zálohové platby a pobyt se ruší bez náhrady. Toto neplatí v případě, že zákazník o pozdějším nástupu k pobytu provozovatele s předstihem telefonicky nebo písemně upozorní. V tomto případě platí původně dohodnutá cena za celý pobyt.

15. V případě zrušení rezervace, kde uhrazená záloha převyšuje storno poplatek, vrací provozovatel částku zálohy převyšující storno poplatek na účet zákazníka, a to do 7 dnů od zrušení rezervace.

16. V případě, že zákazník ze svého rozhodnutí ukončí nebo přeruší svůj pobyt před sjednaným termínem odjezdu, nevzniká mu nárok na žádnou kompenzaci za zaplacenou cenu ubytování, ani na její poměrnou část.

17. Storno poplatek je požadován i v případě závažných důvodů pro zrušení rezervace nebo ukončení či přerušení pobytu jako je nemoc nebo zásah vyšší moci. Pro tyto případy lze sjednat pojištění u většiny pojišťoven.

18. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit v případě závažných provozních důvodů rezervaci ještě před nástupem zákazníka k pobytu. Provozovatel je povinen o zrušení zákazníka okamžitě písemně vyrozumět a celou zálohovou platbu zaslat do 7 dnů zpět na účet, ze kterého byla zálohová platba uhrazena.


UBYTOVACÍ A PROVOZNÍ ŘÁD

Podmínkami tohoto řádu jsou povinni se řídit všichni ubytovaní bez výjimky. Kontaktní osoba zodpovídá za to, že se všichni ze skupiny měli možnost s tímto řádem důkladně a podrobně seznámit.

Nástup k pobytu

19. Nástup k pobytu je možný nejdříve od 16:00 hod. Ukončení pobytu je možné nejpozději do 10:00 hod. Pokud nebude obsazen termín předchozího nebo následujícího pobytu, je po předchozí domluvě možný nástup dřívější, popř. ukončení pozdější.

20. Při nástupu k pobytu všichni ubytovaní předkládají provozovateli doklady totožnosti všech osob k zapsání potřebných údajů do knihy ubytovaných, případně do domovní knihy (platí pro cizince).

Během pobytu

21. Zákazník je povinen v celém objektu a jeho okolí v průběhu pobytu udržovat pořádek. Je zakázáno obtěžovat okolí nadměrným hlukem před 6:00 hod a po 22:00 hod. V objektu a jeho okolí zakázáno používání jakékoliv zábavné pyrotechniky.

22. Při vstupu do zařízení mají všichni zákazníci povinnost se přezouvat; vhodnou domácí obuv si zákazníci přivezou s sebou.

23. Do odpadů je zakázáno vylévat tuky a oleje. Do WC a odpadů je zakázáno vyhazovat jakýkoliv pevný odpad (např. zbytky jídel, ovoce a zeleniny, nerozložitelný materiál jako jsou plenky, novinový papír, hygienické potřeby, vlhčené papírové ubrousky, fólie atp.). Pro tříděný odpad jsou v kuchyni umístěné označené kontejnery. Svoz tříděného odpadu zajišťuje provozovatel.

24. V ubytovacím zařízení je vytápění a ohřev teplé užitné vody zajištěn pomocí tepelného čerpadla, u kterého není zákazníkovi dovoleno, jakkoliv zasahovat do jeho provozu. Pomocí teplotního čidla v obývacím pokoji má tepelné čerpadlo za úkol udržovat teplotu 21 °C v celém objektu. Z důvodu absence "klasických radiátorů", slouží pro sušení ručníků a oblečení elektrické žebříkové radiátory v koupelnách, které při zapnutém stavu hřejí ve výchozím nastavení denně od 6 do 9 hodin a poté od 18 do 23 hodin. Lze upravit dle potřeby.

25. V celém ubytovacím zařízení je přísný zákaz kouření a manipulace s otevřeným ohněm, vč. svíček. Hrubým porušením provozního řádu je také odhazování nedopalků cigaret kdekoliv v objektu a jeho okolí; pro nedopalky slouží k tomu určené popelníky (tj. mimo objekt a na balkóně).

26. V celém ubytovacím zařízení je přísný zákaz zvířat.

27. Veškeré zařízení v objektu zákazníci využívají na vlastní nebezpečí. Za úrazy a škody způsobené na zdraví zákazníkům a třetí osobě provozovatel neodpovídá, přičemž v ceně pobytu není sjednáno pojištění. Za bezpečnost dětí a jimi způsobené škody zodpovídají vždy rodiče nebo jejich zákonní zástupci, a to jak v celém objektu, tak v jeho bezprostředním okolí.

28. Při každém opuštění nebo vzdálení se od objektu zákazník celý objekt řádně uzamkne, a to včetně uzavření oken. Zákazník chrání majetek provozovatele proti poškození nebo zcizení uložením do uzamykatelných k tomu určených prostor.

29. Provozovatel se po dobu pobytu v zařízení nezdržuje, avšak vyhrazuje si právo v průběhu pobytu provést namátkovou kontrolu dodržování ubytovacích podmínek, zda nedocházelo k úmyslnému či neúmyslnému ničení pronajatých prostor nebo zařízení, a zda nebyla bez vědomí provozovatele překročena dohodnutá nebo maximální povolená ubytovací kapacita zařízení.

30. Zákazník je dále povinen během pobytu umožnit provozovateli vstup do objektu a všech jeho částí za účelem kontroly stavu, opravy nebo provádění údržbových a servisních prací v areálu, a to dle potřeby a po vzájemné dohodě.

31. Během pobytu není zákazník oprávněn provádět zásahy na majetku provozovatele nebo provádět jeho úpravy. Po ukončení pobytu je zákazník povinen pronajaté prostory a příslušenství uvést do původního stavu.

32. V případě, že zákazník během svého pobytu zjistí nebo způsobí vážné závady nebo poruchy na zařízení či jeho vybavení, které by bránily bezproblémovému užívání objektu, je zákazník povinen neprodleně vyrozumět provozovatele. A to z důvodu, aby bylo možné zamezit případným škodám na majetku a mohla být sjednána náprava v dostatečném časovém předstihu před příjezdem dalších hostů. V opačném případě bude provozovatel nárokovat finanční kompenzaci za způsobenou škodu či ušlý zisk.

33. Zákazník dále bere na vědomí, že veškeré venkovní prostory, technická místnost (do které nemá zákazník přístup) a garáž jsou z bezpečnostních důvodů a pro ochranu zdraví i majetku pod neustálým kamerovým dohledem.

Ukončení pobytu

34. Zákazník je před odjezdem vždy povinen po sobě provést základní úklid, a to včetně venkovních prostor (tj. uložit a uklidit všechny použité věci do původního stavu, svléci použité povlečení, zamést podlahy a řádně umýt použité nádobí). Pokud tento základní úklid nebude proveden, bude z vratné kauce odečtena částka 1.000 Kč za úklid. Úklid sociálního zařízení provádí provozovatel.

35. Zákazník před ukončením pobytu vyčká příjezdu zástupce provozovatele, pokud není s provozovatelem výslovně dohodnuto jinak, aby mohlo dojít k řádnému předání zařízení. Pokud tak zákazník neučiní, celá výše kauce propadá. Tím není dotčeno právo provozovatele domáhat se náhrady škody v případě, že bylo následně zjištěno poškození, zničení či odcizení jeho majetku.

36. Zákazník je povinen provozovateli nahlásit jakékoliv poškození nebo zničení pronajatých prostor nebo jeho vybavení a škodu uhradit na vlastní náklady ihned na místě, popř. pokud je způsobená škoda nižší než nevyčerpaná část kauce, provozovatel škodu odečte z kauce. Provozovatel je oprávněn neuhrazenou škodu požadovat po kontaktní osobě, jako na zástupci skupiny ubytovaných, popř. po osobě, která tuto škodu způsobila (pokud je známa), a to včetně všech souvisejících nákladů a ušlého zisku. Zákazník se zavazuje poskytnout ubytovateli k řešení škodní události veškerou potřebnou součinnost.

Závěrečná ustanovení

37. V případě hrubého porušení výše uvedených podmínek je provozovatel oprávněn stanovit sankci ve výši 2.000 Kč, která bude na konci pobytu odečtena z kauce, popř. odstoupit od smlouvy a okamžitě ukončit pobyt celé skupiny, přičemž nemá zákazník nárok na jakoukoliv náhradu.

38. Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2024. Jakákoliv aktualizace podmínek nabývá účinnosti dnem zveřejnění na webových stránkách provozovatele.